Új jelszó kérése

Miért érdemes minket választani....

Cégünk 1991-óta van a piacon!

A mi kézműves történetünk:

Számunkra már 27 éve fontos,hogy saját egyéniségünk alapján formáljuk, fejlesszük cégünket. Családi vállalkozásunk Gyula szívében már 1991 óta évről-évre fejlődik. Próbálunk mindig többet adnigyorsabban kiszolgálni, hogy a vásárlóink még elégedettebbek lehessenek szolgáltatásainkkal!

Kisvárosunkban fénykorát éli a kerékpározás, hiszen bárhova pillanatok alatt eljuthatunk vele. A gyári kerékpárok terén nem tudtuk kellően kiélni kreativitásunkat és szabadjára engedni fantáziavilágunkat. Így született meg elménkben hat évvel ezelőtt (2012) az a forradalmi zsenialitás, hogy kézműves kerékpárokat építsünk. Mivel Csapatunk minden egyes tagja rajong az újdonságokért, így fellelkesedett mindenki és belevágtunk az egyedi cruisercsodák gyártásába. Ma már mindenféle kerékpárt elkészítünk az egyediség nevében.

Elkezdtünk ötletelni, hogy mit milyen színűre lehetne festeni egy biciklin, hogy a látványvilág izgalmas, harmónikus, figyelemfelkeltő legyen. A tervünket, amikor megosztottuk a közönséggel, hatalmas sikert aratott, ami nagy boldogságot okozott számukra. A nagy érdeklődésnek köszönhetően pedig tovább fejlődtünk.

Az évek során oly sok élményt, örömet szerzett nekünk a bringaimádók boldogsága, így tovább gondoltuk. Idén, 2018-ban saját homokszóró, festőműhelyt alakítottunk ki. Egy műhelyt, ahol saját embereink készítik el a festést. Minden nap mosolyt csalunk emberek arcára, hisz a valóság még szebb,mint amit megtervezett előtte saját cruisertervező programunkkal a weboldalunkon. Így mondhatni, hogy 2018 a mi évünk. Mára már a szivárvány minden színében rendelhetőek az egyedi kézműves bringacsodák, amiket saját homokszóró kabinunkban készítünk elő, majd saját porfestő műhelyünkben színezünk szivárvánnyá :)

Mivel nem ismerjük a lehetetlent és imádjuk a változatosságot, újabb ötleteket vetettünk fel. Beszereztünk egy saját matricavágó gépet,így mindenféle díszítés is kérhető a kerékpárokra, s ha már álmok, akkor váltsuk valóra a következőt is. Pàr hónappal ezelőtt belekezdtünk egy újabb projektbe, egyedi futóbiciklik forgalmazásába. Így az egész család egyedi, színes, stílusos bringacsaláddal suhanhat az utakon. Számunkra hihetetlenül fontos,hogy a divaton túl egyedi stílust alkossunk.

Valami maradandót, különleges szín-,és látványvilággal ötvözve,ami az egyediség tükrében még kényelmes is.

Álmodd-,tervezd meg saját karakteredhez illő Kézműves Cruisercsodád, Bringacsaládod és mi mindennapi útitársaddá tesszük.

Hiszen tudjátok: Cruiser, szerelem, száguldás.

Több élen járó webshop is hozzánk tartozik. Viszont hiszunk abban, hogy ha 1-1 szakterületre specializálódunk kerékpáron belül, akkor még

jobbak lehetünk azon a területen. Így jött az elképzelés, hogy megnyissuk az ország első cruiser webshopját, ami nem egy szokványos

kerékpár webáruház. Hiszen a gyári, jó minőségű, ám átlagos cruiser kerékpárok menüpontja mellett készült egy új menüpont, az "Egyedi Cruiser Kerékpár".

El tudsz képzelni egy biciklit, aminek minden egyes elemét, színét te választod ki? Ha már megálmodtad a tökéletes bringát, itt az idő: nálunk ez megvalósítható! Nem szükséges boltról boltra járva kutatnod alkatrészek és kiegészítők után, sőt, még a kezedet sem kell bepiszkolnod az összeszereléssel! Színezd a bringádat ahogy csak szeretnéd, hiszen nálunk határ a csillagos ég színek területén.

Álomodd-, tervezd meg kézműves cruiseredet, és mi valósággá festjük legmerészebb álmodat is!

Kollégáink szakértősegítőkész és kedves kiszolgálással állnak a megrendelők segítségére!

Elérhetőségeink:

Mobil: 0670/77-104-77

Email: info@cruiserkerekpar.hu

Személyesen: Gyulán, üzletünkben a Karácsonyi János utca 12. szám alatt várunk szeretettel.

A Cruiserkerekpar.hu csak kerékpárokkal és azok kiegészítőivel foglalkozik. Így ha neked egy Cruiserre lenne szükséged, vagy annak valamelyik alkatrészére, a legjobb helyen jársz!

Elindult Egyedi Cruiser kerékpár tervezős programunk, ahol egy alkalmazás segítségével meg is tudod tervezni a kerékpárod.

A lényege, hogy megvalósítjuk álmaitok kerékpárját. Az egyedi kerékpárokról annyit kell tudni, hogy az utolsó darabig úgy

válogatjuk össze pl.: a markolatot, a nyerget, a színeket, hogy igazán tökéletes legyen a számodra. Nem kell kompromisszumot kötni egy futószalagról legördülő tucatkerékpárral. Több száz féle szín közül lehet válogatni! Ahogy megálmodtad!

Ami még nem elhanyagolható a Kedvező Szállítási Költség, az ÁrGaranciaBőséges Kínálat, és ami a legfontosabb! Az ország egyik legkedvezőbb áru webshopja vagyunk.

Egészségpénztári kapcsolatok!

A 2017-es évben kerékpár értékesítésünk csak a weben meghaladta a 2300 db-ot!

A 2017-es évben a Webshopjaink látogatottságának a száma átlépte az 1.000.000 főt. (2017)